• Camí vell de Sarrià, 23 En. 1ª Barcelona

Jornada sobre certificats de qualitat ambiental en l'edificació

Mitjà/Medio: Climaeficiencia Suport/Soporte: Digital Data/Fecha: 12/02/16 REF_ACI: NP160004

Com recorda l'associació, els procediments per a avaluar l'impacte ambiental tenen una repercussió important sobre el desenvolupament dels projectes realitzats pels consultors d'instal·lacions ja que, per obtenir suficients nivells de validació en sostenibilitat i qualitat ambiental, s'han de complir amb els protocols que requereixen aquestes eines.

Tenint en compte això, en aquesta jornada vol aprofundir sobre les diferents característiques, prescripcions i requisits que ofereixen els segells presents en l'actual mercat mostrant. Així mateix, un ampli panorama sobre el paper que juguen els diferents actors presents en el procés de certificació.

Durant la trobada, que compta amb la col·laboració de l'empresa Sauter, els representants de diferents organitzacions i empreses de prestigi desenvoluparan un programa en què es desenvoluparan els diferents sistemes de certificació energètica (Llegiu, Breeam, Minergie, Verd, DGNB), es parlarà sobre l'encaix de l'Administració pública en el procés de certificació, s'analitzarà com tancar el procés del Commissioning amb èxit i es desenvoluparan una anàlisi comparativa de les Certificacions Mediambientals.

SPR 160004 CLI D 160212 35JTec Prev CS