Mitjà: Interempresas Suport: Digital Data: 27/07/15 REF_ACI: NP150007

Amb aquest acord, Interempreses Media, plataforma de comunicació industrial líder en parla hispana, reafirma el seu compromís amb el sector de l'edificació i enforteix les seves publicacions, en poder incloure com a partner a una de les associacions més actives i amb més prestigi dins d'aquest mercat .

150727 SPR Conv Interempresas

D'esquerra a dreta: Josep Maria Tremps, president d'ACI, i Aleix Torné, director d'Estratègia i Desenvolupament Corporatiu de Nova Àgora Grup.

ACI és una associació sense ànim de lucre, nascuda l'any 2008, que coordina, representa i defensa els interessos de tots els seus membres, professionals especialitzats en els serveis d'enginyeria i consultoria d'instal·lacions, a nivell de disseny, control i legalització de les instal·lacions en el sector de l'edificació. L'associació veurà potenciada a partir d'ara la difusió de les seves actuacions a través dels diferents canals informatius amb els que ja compta Interempresas Media, tant en línia com en les seves publicacions impreses, inclosa la seva nova revista Rehabitec News.

Interempresas Media, per la seva banda, veurà enfortida la seva presència entre els associats amb què actualment compta ACI, així com la seva penetració en el sector de les instal·lacions. Les dues entitats es comprometen a més a explorar possibles vies de col·laboració en altres àmbits, com poden ser jornades tècniques, seminaris, congressos o publicacions tècniques, entre d'altres.