Mitjà: El Instalador Suport: Digital Data: 23/06/15 REF_ACI: NP150005

L'Associació Catalana de Tècnics en Energia, Climatització i Refrigeració (ACTECIR) va celebrar el passat 17 de juny el tradicional Sopar de la Gent de l'Energia, Climatització i Refrigeració que organitzen cada dos anys i que en aquesta ocasió ha tingut lloc a l'Hotel Plaza de Barcelona.

150623 NPR150005 foto 1Un cop més membres de l'associació i representants d'altres entitats i organismes del sector s'han reunit per homenatjar alguns professionals per la seva trajectòria professional. Els guardonats, recentment jubilats, han estat Álvaro Torrents, delegat de la firma TROX a Catalunya; l'enginyer independent Emili Pascual; F. Xavier Pérez, director tècnic de l'empresa Frigicoll; Josep Juliol, director general de PGI Grup Enginyeria i Patrice Moreno, responsable durant 37 anys de la delegació a Catalunya del Grup Editorial El Instalador, rellevat per la seva filla Patricia Moreno, i director de la revista Electra.

Aquest any, com a novetat, també s'ha premiat a dos joves emprenedors: Antoni Márquez i Joan Escanellas.

L'acte ha comptat amb el patrocini de les empreses Baxi, Daikin, Mitsubishi, Italsan, Schako, Servoclima i S & P, els representants s'han encarregat de lliurar els guardons