• Camí vell de Sarrià, 23 En. 1ª Barcelona

ACI, convidada a formar part de l'organització de Climatització 2015

Mitjà: climanoticias.com Suport: Digital Data: 20/11/2014 REF_ACI: NP140016

El Saló internacional d'aire condicionat, calefacció, ventilació i refrigeració, climatització, que celebrarà la seva 16a edició entre els dies 24 i 27 de febrer a Madrid, ha convidat a l'Associació de Consultors d'Instal·lacions (ACI) a formar part del seu comitè organitzador juntament amb altres associacions del sector, moltes de les quals són col·laboradores d'ACI en altres àmbits. Concretament, s'ha proposat a l'associació participar en el comitè tècnic que selecciona les ponències.

Els responsables de l'associació recorden que, com és habitual, "el saló combinarà l'exposició comercial amb el desenvolupament d'activitats divulgatives, de formació i informació, entre les que destaquem la celebració del programa de conferències Fòrum Clima, que constitueix el vessant tècnic científica del saló, amb la participació de professionals, empreses, associacions i entitats del sector ".